2011. május 12.

Kitti's Adventures.

Ugyan már kezd kicsinytég unalmassá válni, hogy egész héten csak régi, általános iskola-beli Kitti-képregényeket teszek fel, de így legalább egy kupacban lesznek, nem pedig szerteszéjjel.

Na, tehát:
Über-Nosztalgiaest II. - Kitti's Adventures
2.rész


Disznótor

Miután a tizedik számmal lezártam a Kitti's Adventures-t, belevágtam a kezdetek óta tervezett Disznótorba. Ami tulajdonképpen egy füzetnyi Kitti-antológia is lehetett volna, de javarészt (akkor még) vadonatúj többoldalas Kitti-képregényeket tartalmazott, meg volt a közepén egy adag vicc is (nem is értem, miért nem Viccsarok oldalakat tettem bele, na mindegy.), meg megint volt keresztrejtvény, de ezek nem lényegesek. O, és nem volt benne Classic Kitty, amiért kár.
Alant egy röpke válogatás a jobban sikerült képregényekből:

Kitti Falun
Ennek az eredetije egy, az első három számban folytatásonként megrajzolt történet, ami nem mellesleg az ötletet adta a Disznótor elkészítésére. (az eredeti verzió szintén feltöltésre került, lásd pár Kitti-bejegyzéssel korábban)






















Kitti és az Előadás

Ennek a történetnek a tulajdonképpeni főhőse Povi (egy osztálytársunk volt, és a gyakori ideges kitörései miatt ábrázoltam mindig vörös fejjel. (Meg egy szám erejéig volt egy saját vendégsorozata a Kitti's Adventures-ban, Povi a Hippi címen.))
Érdekesség:
-az utolsó előtti előtti kockán a "megesik"-jelenet később még visszaköszönt egy hatodikos (vagyis egy évvel későbbi) képregényemben, a Kulacsban (talán később beszkennelem azt is).

































"Ha behúzom a hasam..."

Ez nem egy konkrét történet, mint az bizonyára érzékelhető, hanem egy egysoros-csokor. Az eredeti képsorok a negyedik és ötödik számban szerepeltek, de még nem tettem fel őket, mert itt szépen össze vannak gyűjtve, meg kiegészítve.
Érdekesség:
-a legelső "strip" tulajdonképp egy Garfieldból "kölcsönzött" poén.






















Kitti és az Olimpia
Ez talán a leghosszabb képregény a Disznótorban, de ebben nem vagyok biztos. Mindenesetre a leghosszabb a feltöltésre érdemesek közül.
Ezúttal ismét szerepel Kitti mellett Wiwi, Kiss Jenny (korábban írtam róla is, negyedikben (egy évvel a Kitti-képregények előtt) volt osztálytársunk és Kitti picit lassú barátnője), és az Újságos pasi is.
Érdekesség:
-a távfutás jelenetben felidéződik egy korábbi kétsoros.












































Ádám és Kitti

Ez egy minimum két részesre tervezett sorozat első darabja, és ezzel zártam a Disznótort.













Jellemző módon, szinte amint befejeztem a Disznótort, már terveztem a második kötetet, ami persze sosem készült el, de talán jobb is így.
Szóval ezzel ért véget a Kitti's Adventures csodálatos pályája, leszámítva a későbbi próbálkozásaimat a visszatérésre, de erről majd legközelebb. Többek között. Az
Über-Nosztalgiaest II. - Kitti's Adventures, 3.részében.


Hejj!

Nincsenek megjegyzések: