2013. január 29.

Ötödik Jubileum III.


Ennek a karakternek története is van!

Szóval annak idején egy dekoratőr jóbarátom (nem kell semmi melegre gondolni); amíg én a Papírembert terveztem és készítettem a vizsgára; elkezdett egy Babszemmackó című képregényen dolgozni, és előfordult, hogy hosszasan a történet teljesen abszurd dolgairól társalogtunk.
Egyszer pedig felvetette, hogy én is kitalálhatnék abba a bizarr világba egy állatot. Hirtelenjében azt mondtam, hogy mondjuk disznópók, vagy mi, már én sem emlékszem, de később megegyeztünk abban, hogy ez nem eredeti ötlet, meg valahol klisé is, így végül támadt egy új ötletem, habár a disznóhoz ragaszkodtam.
De végül annyira emberszabású lett, hogy állatként nem, legfeljebb "Vadászként" kerülhetett volna be, de aztán amennyire tudom, már egy ideje (remélem, hogy csak) tetszhalott állapotban van a képregény, így a karakter megmaradt nekem.
Egyébként a karakter egy metroszexuális disznóember csemegebajusszal, napszemüvegben. Korábban tűnődtem, hogy metroszexuális, vagy tranvesztita legyen-e, de most dűlőre jutottam, ám ettől függetlenül még mindig TranDisznó névvel illetem. Ez már rajtaragadt.

Eredetileg pedig azért vágtam össze ilyen szépen a kicsiny vázlatokat, hogy részese legyen nővérem facebookos "disznó-napjának".



De már érkezik is azonmód a következő bejegyzés!

Nincsenek megjegyzések: