2013. január 10.

"Deluxe Edition"


Akkor tehát
, mivel már jó ideje megvan, csak a blogon való debütálása (lehet-e ezt így, hogy tulajdonképpen már fent van, csak ezúttal színesben jön, debütálásnak hívni?) előtt akartam belőle nyomtatni legalább magamnak egy kézzel fogható példányt, csak arra végül nem került sor, úgyhogy inkább nem halogattam tovább:

A Bámulatos Papírember
találkozása a microsoft painttel.
Színek, árnyékok, meg ami még kell.

Akkor néhány titkos infromáció-adalék:

-Például az első oldalon a sávozott lilás eget utólag javítottam át olyanra, mert annyira megtetszett egy Hulk történetben.
-A visszatekintős rész pedig eredetileg enyhén barnás színű lett volna, afféle szépia-jelleggel, de végül a legtöbb szín esetében csak egy kicsinytég fakóbb lett.
-Volt egy másik verzió is, ahol az emlékjelenetek szürkeárnyalatosak, de szerintem így jobb.
-A kilencedik oldalt meg már akkor tudtam, hogy elrontottam, amikor elrontottam, ha nem is az egészet, a SLAKK! feliratot legalábbis.
-Viszont a nyolcadik oldal lett a legjobb, abból már a metszetek is remekül sikerültek, pedig mikor elkészültek, még azt hittem, hülyén fog kinézni a véletlenül szélesebbre hagyott paneljeivel, de mégse.

Lássuk, milyen lett:

Nincsenek megjegyzések: