2013. január 29.

Ötödik Jubileum I.


Tűnődtem rajta, van-e szinoníma az ötéves jubileumra, sőt rá is kerestem interneten, de nem jutottam eredményre.
Szóval hát igen.

Öt (5!) éves lett a blog.
Valami nagy dologgal is készülhettem volna, hogy méltó módon meg legyen ünnepelve, de egyelőre legyen elég a következő néhány bejegyzés.
Merthogy van pár elmaradásom, amit nem is lehetne jobb alkalmam pótolni (most nem az időről időre beígért dolgokra célzok, azokra még várni kell).

Tehát akkor, első körben egy nemrégiben általam kitalált képregény-karakter: PYRAT (a piromániás kísérleti patkány (pyromaniac labrat) rövidítése, szándékosan azzal a megtévesztési szándékkal, hogy úgy hangozzon, mintha kalóz lenne. Ennél tovább nem jutottam.) - fekete-fehér és színezett verzióban is:


Csudálatos.
Szinte azonmód jön a következő bejegyzés!

Nincsenek megjegyzések: