2022. november 3.

InkTober 2022. III.

Huppsz.
Szóval az Inktobert, ezt a nevéből következtethetően alapvetően októberi művészeti kihívást végül november harmadikán sikerült befejeznem; de hát jobb későn, mint soha.
Az utolsó kép nemrég került fel Instagrammra, jöhet a blogon való másodközlés, 21től 31ig.

Lám:


21. BAD DOG
Lényegében a kutyáknak azt a jellegzetes fintorát akartam ábrázolni, amikor tudják, hogy rosszat csináltak, de igazi pókerarcként megpróbálják leplezni.


22. HEIST
Ismét egy, ezúttal már vállalható, mini-képregény: emberünknek ellopják a szívét. Mármint szó szerint.


23. BOOGER
Ez a szó ('fika') teljesen váratlanul belerondított az egész szókészletbe, de itt sem akartam nagyon elgusztustalankodni a dolgot, úgyhogy eltartott egy darabig, míg kitaláltam rá egy viszonylag elegáns megoldást. Talán. Mondjuk mégisinkább jobb lett volna csak egy közeli a pöckölő kézről, de úgy nem tudtam egyértelműsíteni a jelenetet, ezért aztán ez lett a második legrosszabb kép a pakkból.


24. FAIRY
Az előző kép után megint valami jót kellett villantanom, és szerencsére ki is találtam rá valamit. A türelmetlen fogtündér szemrevételezi a még kihullatlan fogakat.


25. TEMPTING
Ez is magáért beszél: Bokavillantás. Kicsit viktoriánusra vettem a figurát.


26. EGO
Itt is sokat küzdöttem, mi legyen a kép. Gondoltam lehetne valami önelégült sznob "imádjatok"-pózban, vagy valami öntömjénező köszönőbeszéd közben, végül félig-meddig véletlenül kötöttem ki ennél a verziónál, ugyanúgy egy önelégült sznob, csak már a képen se fér el, akkora az arca. Igazából csak pofátlanul (kacsint-kacsint) egyszerűre akartam venni, bár az arc és a kéz túlzott árnyékolása ebbe belerondított.
/és bár kézenfekvő lett volna Ego, az Eleven Bolygó portréját megrajzolni, egyrészt tartottam magam a saját "semmi fanart" szabályomhoz, másrészt készítettem már évekkel ezelőtt egy príma Ego-portrét,  nézzétek azt./


27. SNACK
A Halloween közeledtével egy kicsit elindultam a horror irányába, de valójában részben azért maradtam az emberevő óriás ötleténél, mert így a hasonló pózzal kiköszörülhettem a csorbát a 'Bluff' elrontott rövidüléséért.
/meg tavaly is volt emberevő óriás, a 'Crispy' képen, miért ne térhetne vissza ő is/


28. CAMPING
Továbbra is a horror-vonalnál maradva  ez egy rémtörténetet mesélő táborvezető, akit egy hokimaszkos Nagyláb készül megtámadni. Utólag esett le, hogy ebben a túlzó formában még "camp" stílusúnak is nevezhetnénk ezt a horrort.


29. UH-OH
Hát ez is lehetett volna talán jobb is, de a célnak megfelel. Továbbra is a horror-vonalon maradva.


30. GEAR
Talán azért, mert ez már Halloween után készült, ez már nem horror. Persze, mondhatnánk, hogy tulajdonképpen de, mármint  kidolgozás szempontjából,  hisz' nem stimmelnek a vonalak, stb. de ezúttal is: a célnak megfelel.
/és ezzel a tavalyi 'Extinct' után megint rajzoltam egy robotot is./


31. FARM
Ironikus módon, mikor először néztük a szókészletet, ez volt az első, amire rögtön volt ötletem. Aztán úgy alakult, hogy idén szöveg nélküli rajzokkal dolgoztam, ezért a poén nem annyira szájbarágós, mint eredetileg terveztem.
Egy rettenetes szójátékról van szó: Merthogy a klasszikus gyermekded módon ábrázolt madár a messzeségben egy távoli M-nek ("Far M") tűnik.


Zárásnak kiváló.
Jövőre újrapróbáljuk, remélhetőleg jobban tartva a tempót.

    Hacsak nem jön közbe megint egy fingó kakas.

    De erről majd legközelebb.

Nincsenek megjegyzések: