2021. október 30.

INKTOBER.

 Akkor folytatom az Inktoberre készített képek megosztását. De lassan az Instagrammon is utolérem magam, úgyhogy a terv továbbra is az, hogy elsején felkerül ide is a maradék.

11. SOUR
Mivel a 'savanyú' szóra a citrom túl nyilvánvaló lett volna, volt némi küzdelem ezzel is, és bár viszonylag hamar eszembe jutott ez a rendkívül idétlen szójáték, végül az döntötte el a dolgot, hogy egész egyszerűen kedvem volt dinoszauruszt rajzolni. Az eredmény magáért beszél, ez lett az első bájos darab az Inktober-kupacban, és a magam részéről kifejezetten elégedett vagyok a gördülékeny vonalakkal, illetve azzal a bal lábbal:


12. STUCK
Na, ezt szándékos provokációnak tekintettem, de utóbb kiderült, hogy a várttal ellentétben mégsem gondoltak túl sokan a mémmé előlépett "mosógépbe szorult mostohanővér" tematikára:


13. ROOF
Ezen is tűnődtem egy darabig, leginkább azért, mert nem voltam benne biztos, ki tudom-e húzni rendesen a lehajtható tetejű autót, úgy, hogy még felismerhető is legyen. De végül is valahol ez lenne a dolog lényege, a gyakorlás, a kihívás, és na, nem lett ez olyan rossz azért:


14. TICK
Na igen, mivel ezen a ponton már kicsit el voltam csúszva, nem nagyon erőltettem meg magam, úgyhogy csak egy újabb hülye szóviccre futotta, és még a rajz is vázlat-jellegű maradt:


15. HELMET
Az előző egyszerűbb rajzért cserébe itt egy epikus darab. Az első gondolatom a vikingek jellegzetes sisakja volt, majd egy szkafander-sisak(?), majd a kettő kombinációjaként megterveztem először egy kozmikus vikinget, de úgy gondoltam, pucéron jobban mutatna, úgyhogy utólag mégisinkább Mélytengeri Viking lett:


16. COMPASS
Ebben sem voltam biztos, de mivel más csak nem jutott eszembe, maradtam az 'erkölcsi iránytű' ötleténél, ami ezesetben a vállon ülő angyalt és ördögöt helyettesíti, ám láthatólag nem túl meggyőzően:


17. COLLIDE
Itt csak valami pankrátor-összecsapásra gondoltam, mert a meteor-becsapódást már mások megoldották jobban:


18. MOON
"the cow jumped over the moon" - szól a régi angol gyerekdal egyik sora, úgyhogy némi töprengés után úgy döntöttem, ezt fogom illusztrálni valamiképp'. Csakhogy az eredeti elképzelést, a holdsarlón fennakadt tehenet már megrajzolták mások, ezért más irányba indultam el:


19. LOOP
Itt a szó 'karika' értelmezését használtam, és a mögöttes gondolat az volt, hogy a delfinekről azt mondják, majdnem olyan intelligensek, mint az ember - gondoltam, fordítsuk meg a dinamikát:


20. SPROUT
Na és itt csúsztam el végérvényesen, fogalmam sem volt, mit rajzoljak, miközben a következő pár napra már megvolt a tervem. Végül kínomban többé-kevésbé megtörtem a "semmi fanart" szabályomat az égig érő paszullyal. Lehetne jobb is, mondjuk ha szakállas lenne az óriás, de örültem, hogy végre túlléphetek ezen a hülye szón:



Legközelebb jön az utolsó kupac, 21től 31ig, és igazából hasonló mederben megyünk tovább.
Majd hamarost'.

Nincsenek megjegyzések: