2012. május 15.

8A: Osztálytalálkozó

Ezúttal mintha picinytég döcögősebben menne az über-nosztalgiaestezés. Még mindig küzdök a felújított blog-küllemmel. De már jobban megy, mint legutóbb.
Na mindegy, azért jöjjön a 2005/2006-ban elkövetett 8A:Osztálytalálkozó című képregényem harmadik darabja, amiben elkezdődik a bagatell bonyodalom. Ezúttal csak két oldal.
A többieket meg majd beszkennelem és feltöltöm idővel, lehetőleg még május vége előtt.


Akkorhát:

Über-Nosztalgiaest IV. - 8A: Osztálytalálkozó
3. rész:




Újabb szereplők ezúttal nincsenek, de az eddigi arcok némileg megváltoznak:
A második oldalon a fiatal (nyolcadikos) Balázs, Tücsi, Dovó (én), Imrik, Csabi, a nem annyira fiatal Tibibá', a fiatal Tibibá', és (mivel már ekkoriban elkezdtem ezt a nácis-gúnyos izét, amit aztán ugye Kun révén vittem tovább, és mélyítettem el) Hitler. Ez pedig egyike azon logikai bukkanóknak, amikről már szót ejtettem korábban, hiszen Tibibá' nem volt azért annyira öreg, hogy tinédzser legyen a háború idején, de mint mondtam, fiatal voltam még, meg alkotói szabadság, meg minden.


Folyt. Köv.
az Über-Nosztalgiaest IV. - 8A: Osztálytalálkozó 4. részben.

Nincsenek megjegyzések: