2012. január 25.

Ki találta ki, hogy Frankenstein teremtménye zöld? Szerintem, lévén hullá(k)ból áll, szürke. Talán Hulknak is köze lehet a dologhoz, nem tudom.

Akkor most kövessük nyomon a Frankenstein in Bikini nevű bandával való rövid életű együttműködésem termését. Még tavaly történt, amúgy.

Azzal kezdődött, hogy egy osztálytársamat megkérték az ismerősei, hogy rajzoljon a bandájuknak egy képet. Ő pedig lepasszolta nekem a munkát, mondván, az olyan hozzám illő, merthogy a rajz egy őrült tudós egy Frankenstein marionettel (valójában persze Dr. Frankenstein a teremtményével, csak van az a fránya általános tévhit, ugye.), később pedig kiderült, hogy a lény bikiniben kell, hogy legyen (ekkor tudtam meg, hogy Frankenstein in Bikini néven futnak), a tudósnak pedig hatalmas fülhallgatók kellenek.

Majd rengeteg időhúzás után végül csak elkészítettem az első változatokat:























Utána a végső verziót (átvilágító-asztal hiányában) egy ablak előtt a levegőben átrajzoltam, majd az így keletkezett másolatot húztam ki:












Ezt adtam át az osztálytársamnak, majd számomra ennyiben maradt a dolog. Legalábbis egészen addig, míg kiváncsiságból rá nem kerestem a Frankenstein in Bikinire. Ugyanis ekkor szembesültem az általuk(?) kiszínezett változattal:












Ekkor rájöttem, hogy nekem kellett volna kiszíneznem, mert én tudom a nem egyértelmű elemekről is, hogy mik.

Ebből kiindulva jóval később először is kiegyenesítettem az átrajzolás során elferdült képet, merthogy logikusan az lett volna az első lépés, majd létrehoztam a számítógéppel borzasztóan túllátványizált, vagy ahogy én hívom "gusztustalanul szétfotofiltrézett változat"-ot. De a kontúrokkal még így is kéne valamit kezdeni.
























Meg közben levázlatoltam az első gondolatomat a Frankenstein('s Creature) in Bikini kapcsán:













Na, szóval igen.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Javítanám korábbi kijelentésemet:
A teremtmény bőrszíne sárgás, nem szürke. Világosan le van írva.