2009. október 23.

Az Ezredes./"Kfücc"

Szóval.
Rengeteg idő eltelt azóta, hogy utoljára próbáltam fotosopp-szerű cuccal fekete-fehér szkennelvényt színezni. Nem ment, mert mindig maradtak fehér foltok. Ma viszont olyan szintű revelációm támadt, hogy az már tényleg.
Rájöttem, hogy tudom kicselezni a paintet úgy, hogy ki tudjak színezni egy "fekete-fehér bitkép"-et. Fotosoppossal is működik, de painttel egyszerűbb.

Na, itt az első tesztalany.
Régi cimboránk: Harland Sanders.
Egyetlen mikroszkópikus hibát vétettem az egészen, mégpedig a bal fül melletti tincsnél. Kihagytam egy apró rést, ami miatt bőrszínű lett volna a hajrész is, ha nem foltozom be.

A blogoldának pedig jó szokása, hogy elkeni a képeket, mikor feltevődnek. Mi baja a BMP-vel?

(" '956-ban megtelt a tér... ")

1 megjegyzés:

R.R. írta...

állat! remélem meggyógyultak már a Longerek! 29én gyere velem Duna plázába leellenőrizni!