2022. március 20.

MARCH M.O.D.O.K. MADNESS '22. - 2.

Mint azt említettem, a legutóbbi bejegyzés idején már készen állt egy újabb kép az idei March MODOK Madness-re, és valóban, el is küldtem nekik, de valahogy mégse voltam teljesen elégedett vele. Mármint a rajzzal igen, de a feliratokkal már kevésbé, így utólag készítettem egy alternatív verziót is, ami érzésem szerint kicsit akkurátusabb.

De először lássuk az eredeti verziót:


Mintegy bemelegítés gyanánt már tavaly is felvázoltam néhány különböző stílusú MODOKot, köztük egy ehhez nagyon hasonló "piteszemű" klasszikus Disney-verziót is (nem elképzelhetetlen, hogy már akkor is a Cuphead inspirált), de az még nem volt az igazi.
Idén pedig, hogy  megadjam a módját, egy korabeli rajzfilm-főcímképként raktam össze az egészet.
A cím megegyezik a karakter képregényes debütálásának címével, MODOK arcáról pedig egy afféle "Yupp. That's me!" olvasható le.


Ez mind szép és jó, de most lássuk az alternatív verziót is:


Úgy döntöttem, nem kell specifizálni a dolgot, így töröltem Amerika Kapitány nevét, és a helyére került a MARVEL jelző, aminek korábbi helyére a kép tetején így Stan Lee neve mehetett - Ennek eredményeképp' egyrészt valamelyest hitelesebbnek érződik az egész, másrészt ezzel a Stan Lee - Jack Kirby dinamika is hasonlatosabbá vált a Walt Disney - Ub Iwerks dinamikához.
De tényleg.


Hamarosan: Még MODOK.

Nincsenek megjegyzések: