2017. január 3.

Lullabies of an Ancient Tongue.

Elkészült a King Crimson ihletésű CorelDrawos "grafikai randalír" sorozatom negyedik, utolsó darabja. Nyilván nem lehet más, mint maga a Crimson King (egy abszolút indokolatlan narancsszínű macskával az ablakban, de az még az előző, kevésbé mutatós darab, a Black Queen után maradt hátra):


A sorozat időközben címet is kapott, ez lett a Lullabies of an Ancient Tongue, habár az eredeti szöveg így szól: "...three lullabies in an ancient tongue...", ez meg egy négydarabos szett, de sebaj. Eleve eléggé mellélőttem az ihletődéssel, mint kiderült -épp az imént fedeztem fel egy oldalt, ahol roppant alaposan górcső alá veszik a korai King Crimson szövegeket, így megtudtam, mi is az a bizonyos három altató, illetve valójában kik az egyes karakterek, meg effélék; de még én sem merültem benne túl mélyre.

Akárhogyis, itt a teljes csapat:



és akkor ennyi szörnyűséges anglicizmus közepette bele is vágtunk a 2017es évbe.
Lássuk.

Nincsenek megjegyzések: