2011. január 14.

A múltkor láttam Jézust a villamoson. Ami igazán érdekes volt benne, az hogy BJÖRN BORG táskát viselt.

Ez egy majdnem befejezett dolog, nevezzük mondjuk "illusztrációterv"-nek.
Még a Battle Pope című képregény wikipédiája nyomán akadtam rá Garry Kilworth Let's go to Golgotha című novellájának szüzséjére (mennyire jól hangzik már ez így), ami felkeltette az érdeklődésemet, ígyhát addig kerestem Googlén, míg rá nem leltem a konkrét történetkére. (azóta eltűnt /2018.08.05./)

Fönt pedig az első benyomásom leképezése. (van egy Faházi-szerű turista is a "tömegben", ami csak három emberből áll, mert utólag sem rajzoltam többet.)




És: Tekintve, hogy január 29-én ismét jubilálunk, ugyanis három éves lesz a blog (tavaly valahogy kimaradt a kétéves jubilálás), elkezdem majd valószínűleg folytatásokban közölni az úgynevezett "über-nosztalgiaest"-et, amiben összefoglalom eddigi képregényes pályafutásom, vagy hasonlóm.



2011. november 27. 0031 - Már egy ideje megvolt a painttel "kifotosoppolt" félbehajtás miatt keletkezett törésvonalas változat, ami most végül leváltotta az eddigit, ami ugyan valódibb volt, de gondoltam, adjuk meg a módját. Mégiscsak. - Dé.

Nincsenek megjegyzések: