2010. július 26.

"Renovált Archív"

RÁSÁV SÓICKA-Volt olvasható annak idején, talán több, mint 10 évvel ezelőtt, rajzaim legtöbbjén, mivelhogy akkoriban szórólapok hátuljára rajzoltunk, amiket sosem olvastunk el, úgyhogy máig nem tudom, mit kínáltak, de egy biztos: felül nagybetűkkel hírdették, hogy AKCIÓS VÁSÁR van valahol. Ilyen szórólap-hátra volt rajzolva többek közt az a kezdeti egysoros-szériám, aminek főszereplői vámpírok voltak, és összesen öt sort tartalmazott, amiben aztán évekkel később megláttam a lehetőséget, és az eredeti öt képsorból három jobban sikerültet kiválasztottam, és felújítottam.
Nemrégiben pedig ráleltem az eredeti szórólap-hátra vetett verzióra, majd úgy egy héttel később a felújított, szelektált változatra. Ezen események vezettek rá arra, hogy a manapság népszerű vámpírtrend meglovagolására tegyek egy próbát, és ismét újitsam fel azt a három képsort, amit már korábban is (az egyiknek a cselekményét viszont némileg módosítottam, immár másodszor).
Ennek eredménye látható alább. (a karakterisztikus jellemzőknél törekedtem arra, hogy a legelső, eredeti verzióhoz minél hűbb maradjak, tehát a vámpírjaimnak kerek, kopasz fejük van, és két hatalmas rozmáragyaruk, akárcsak 10-12 évvel ezelőtt.) Ugyan nem egészen olyan lett, mint terveztem, de hát nem számít. Legfeljebb majd egyszer megint felújítom.


HEJJ!

Nincsenek megjegyzések: