2008. október 28.

Kun Bukaresten-Finálé.

Kalandozások az Übermennyben. Rengeteg náci poén, meg náci emberke. Többet most nem írok, mert lefárasztott a feltöltés. Hamarosan elkezdem megrajzolni Kun további kalandjait, de szerintem az már rövidebb lesz, mint ez volt.

Az utolsó oldalon, ha nagyon ügyesen meresztitek szemeiteket, láthatjátok Szabó (nem vagyok ebben biztos, lehet, hogy Gombos, de szerintem inkább Szabó) ujjlenyomatát. Legalább négy helyen van, az első kockában Kun fején van egy, az látszik legjobban. A lenyomat előbb ott volt, mint a rajz, direkt úgy lett odavetve hősünk, hogy ott legyen a hajában. Eredetileg kék nyomokról van szó, csak a szkennelés során szürkíteni kell az oldalakat, mert különben nem látszanak jól. Az, hogy olvashatatlanok már csak egy kis bónusz szerény személyemtől mindenki örömére. Jippijájéé.

JÁTÉK!-Számold össze, hány darab horogkereszt található a fenti tizenkilenc oldalon!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Oo. Én magham pontosan 150 daerabnyi swastikát számoltam, beleszámítva aziokat is amik csak részletükben beficcennek, de ténylegesen oda lettek vetve a papírra, amit onnét lehet megállapítani, hogy látszódnak a vonalaik, mégha csak halványan is, de mégiscsakl.
-RD.