2008. február 8.

Itt vagyon a Pingvin-Man első része.


Na, hát itt volna a Pingvin-Man első része.
Az itt feltűnő embörkét szintén egy haveromról (Faházi) mintáztam, csakúgy, mint a főhőst, meg az összes többi szereplőt majd a későbbikben.

Magát a sztorit pedig előremegfontolt szánt szándékkal ilyen túllátványizálva csináltam.

Ez a rész egyébiránt eredetileg négyoldalas volt, csak nem tetszett a középső két oldal, ezért fogtam és azok alapján megteremtettem a középső, immár egy oldalnyi részletet.

2 megjegyzés:

Lábas Réka írta...

Dávid! Hogyaz a.. Mért rajzolsz ilyen jól? A tieid jóval felülmúlják az én rajzaimat. :'( brühhühüüü sír-rí
sirdogás
eret felvág :(:(:(:( =(((((
hüppög hüpi
takony-könny egybefoly =((

Lábas Réka írta...

persze ez előbbi csak gúny volt társadalmunk egy 'életérzős' csoportja felett.