2021. augusztus 31.

Csak szépen, lassúdadon.

Mint azt ígértem, végül csak elkezdtem tényleg kidolgozni -így fél év után- az eredetileg March MODOK Madness-re készített epikus óriás-MODOK képem kibővített, "deluxe" változatát.
Persze még alig tartok valahol, de legalább a legunalmasabb részen, MODOK robot-végtagjainak szelvényezésén túljutottam, az Empire State Building teteje részletesebb lett, illetve kiszélesítettem a vásznat, hogy elférjen rajta a Chrysler Building is. Szóval most már tudok koncentrálni az Avengers maradék tagjaira.
Captain America már ott is van, még helyet kap a képen Vision, Scarlet Witch, Hawkeye és Thor.

Szóval eddig valahogy így állunk:


Aztán ha ez meglesz -ismervén az általam diktált tempót, olyan.... ~októberre(?)-, végre tényleg ideje lesz visszatérni a Sinister Six-hez is (amiről ugyan tavaly szeptember óta nem adtam helyzetjelentést, valójában februárban is még volt vele foglalkozva, úgyhogy a legutóbb látott formájánál még így is lényegesen jobban áll).

Mondjuk legyen ez a terv ..őszre?

Nincsenek megjegyzések: