2021. április 30.

March M.O.D.O.K. Madness '21. -IIII.

Némileg megszégyenülve töltöm fel egyhónapos késéssel az utolsó képet, amit az idei March MODOK Madness-re készítettem - tudniillik úgy terveztem, hogy utólag majd elkészítem a kibővített, "deluxe" verziót is, de március végeztével szinte rögtön visszatértem a már megszokott kényelmes tempómhoz (ezúttal még a "mérsékelt haladás" is túlzó állítás lenne), úgyhogy be kell érnünk az eredeti darabbal.

A terv az volt, hogy a Godzilla VS King Kong apropóján készítek kettő képet, amin MODOK a rövid ideig használt óriás robottestében helyettesíti a két szörnyet egy-egy ikonikus jelenetben. Csakhogy hamar rájöttem, hogy King Kongnak sokkal több az igazán jellegzetes, ikonikus jelenete, illetve arra jutottam, hogy valószínűleg az időmbe is csak egy kép férne bele - na, azt is csak az utolsó pár napban, lényegesen leegyszerűsítve készítettem el. De legalább jól sikerült.

Mutatom is:
MODOK az Empire State Building tetején, a kezében Ms. Marvellel, Iron Man ellen.
(a bővített verzión feltűnnének az Avengers további tagjai is a '70es évekből, valamint kicsit jobban ki lenne dolgozva az épület)



Bónusznak pedig egy pin-upnak is beillő kivágás Iron Manről:



...azért csak kéne az a "deluxe edition" is.
Utána nyilván jöhet a Sinister Six, ugye.

Nincsenek megjegyzések: