2024. július 31.

Szűretlenül.

/Vigyázat, csalok! Ezt a bejegyzést már egy hete meg akartam írni, csak sose jutottam el addig, úgyhogy most feltűnés nélkül visszadatáltam pár nappal./

Szóval a NAGYLÁB kapcsán továbbra sem tudok lényegi hírekkel szolgálni, bár még mindig az a terv, hogy még idén elkészül, már csak azért is, mert komoly (félkomoly?) terveim vannak vele. Meg az idei az valahogy amúgy is ilyen "kiadós" év.

Mindenesetre, amíg rám várunk, a múltkori felvetésemet megfogadva közzéteszek pár random vázlatkát/rajzocsot/firkát/ahogy tetszik, amiket post-it cetlikre készítettem bárminemű előzetes elgondolás vagy terv nélkül. Ha még emlékszünk az évekkel ezelőtti "Február-projektre", az volt hasonló, csak ez még annál is véletlenszerűbb, mert vegyesen válogat az elmúlt ~egy-másfél(-kettő?) év idült pillanataiból, úgymond szűretlenül. Először csudálatos kis kollázsba rendezve, aztán külön-külön is, hátha valakinek szimpatikusak. Van azért köztük pár jólsikerültebb darab:
















 

 Valahogy így.
-Dé'.


/'24.08.16. ~1800:
Kicseréltem az egyik képet egy valósághűbb verzióra, korábban piros volt, pedig rózsaszín kellett volna legyen./

Nincsenek megjegyzések: