2020. március 31.

March M.O.D.O.K. Madness '20 - 4.

És végül, mivel ezt már a tavalyi March MODOK Madnessre kitaláltam, csak még nem volt konkrét elképzelésem hozzá:
Millie the MODOK.
Merthogy a Marvelnek volt annakidején egy Millie the Model című sorozata (a klasszikus Archie-képregényekhez hasonlított leginkább), én meg gondoltam, úgyis mindig készül néhány Marvel mash-up, de többnyire Dr. Doommal, Galactusszal, Thanosszal vagy valami más menő karakterrel kombinálják MODOKot, ezesetben pedig adta magát a név.

Ezzel volt a legtöbb utómunka, több darabban lett megrajzolva, úgyhogy digitálisan kellett összerakni, néhol meg szétszedni és újra összerakni, mire elkészült. Csak nemrég lettem kész vele, de megvan. A Millie the Model egyik ismertebb(?) borítóját vettem hozzá alapul.

Az "A" verzión Millie-nél Ms.MODOK volt a mintám, a barátnőjénél/riválisánál, Chilinél pedig MODAM.



A "B" verzión pedig maga MODOK és riválisa, a hasonlóan bizarr küllemű Arnim Zola látható.




Jövő márciusban folytatjuk, én pedig innentől nekilátok befejezni (most már tényleg) azt a Mojo-képet, utána jöhet a Sinister Six és a többi (a "GT-pakk" kiegészítő darabjait viszont lehet, hogy inkább hagyom).

Nincsenek megjegyzések: